Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
more10
Posted - 2021/08/09 : 22:02:42 Jag har en massa gamla köpehögtalare som jag vill byta elektrolyter i. Vilka kondingar rekommenderar ni? Var köper man sådana?
Posted - 2021/08/23 : 20:18:57 Tack för alla svar. Jag ska sammanställa behovet för alla mina vintagehögtalare och köpa hem allt till vintern. Jag använder mitt uterum för vintagelyssning och säsongen är snart över. Men det ska bli kul att kunna jämföra orginalfilter med renoverade filter nästa år.
deerhunt
Posted - 2021/08/19 : 18:51:12 Föreslår audiohobby.eu som alltid funkat bra för mig. Brukar vara bra priser med!
PLUS EN på den!!!! Lautsprechershop aka Strassacker är helt d-a suveräna. Kolla deras hjälpsida där de listar lite olika typer av kondingar (och spolar) beroende var de ska sitta i filter och hur budgeten ser ut.
Posted - 2021/08/09 : 22:16:33 Jag har handlat en del från https://www.hificollective.co.uk Men nu får man ju plussa på moms på priserna,har ej handlat efter det. Hifikit kanske har en del oxå.