HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Död Airport Express i soptunnan?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
boombox Posted - 2008/06/27 : 21:08:25
Har haft min Airport express sittande påslagen i eluttaget i ett par år. Har funkat fint men så kopplade jag ut den och nu när jag sätter i den är den helt död. Den var ju ganska varm när den var på och blev kall när jag kopplade ur den. Tänkte att den skulle komma igång igen om den blev varm så har provat att värma upp den i ugnen men det hjälpte inte. Tror ni det är något som kan fixas eller är det soptunnan som gäller?
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Gaffa Posted - 2008/06/29 : 22:43:48
Känner igen det där... En kompis hade en Thomson VHS som bara slutade fungera när man dragit ur kontakten. På den var det två små elektrolyter som inte tål värme/spännings-spikar. De satt i det switchade nätaggregatet.
boombox Posted - 2008/06/29 : 09:02:40
Den lyser inte alls. Helt död.

Nu har jag sökt lite på nätet och det verkar vara ett känt problem, men garantin har gått ut. Verkar som om det kanske går att fixa men det är för komplicerat för mig. Är det någon som vill ha den och göra ett försök så kan jag skicka den mot portokostnad. Skickad!
bluemindboy Posted - 2008/06/29 : 01:22:47
lyser lampan på den alls, eller det fungerar den inte tekniskt?
boombox Posted - 2008/06/28 : 10:24:21
ca 50 grader.
Magils Posted - 2008/06/27 : 22:31:29
Hur mycket värmde du?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000