HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Kaffenörd: Bacchi espressomaskin?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
zix Posted - 2011/07/11 : 23:33:38
Är det någon av er kaffenördar på forumet (titta fram nu, jag vet att ni gömmer er här, flera av er;)) som går och funderar på att köpa en Bacchi espressomasin? Det kan finnas en över för det facila priset av cirka 270 euro, frakt inräknad. Om du är intresserad alltså. Jag är på gång med en liten beställning.
Det är bäst om du bor i västsverige, då är det lättare att ordna hämtning. Jag bor strax öster om Gbg.
Satte ut meddelandet här istället för på RK, är ändå aldrig där längre och jag vet inte om det är rätt forum för sånt längre heller. Hellre att nån här får det.

Om du blev nyfiken men inte vet vad Bacchi är så är det en espressomaskin man kan sätta på spisplattan. Den är ingen mjölkskummare men den gör riktig espresso, inte mokka eller något mokkaliknande.
Mer läsning här: http://www.orphanespresso.com/Bacchi-Design-Study_ep_618-1.html
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
mace Posted - 2011/07/23 : 19:07:01
Den blir man ju sugen på, mmmmm svarvad metall!

M
JonasY Posted - 2011/07/13 : 11:23:36
Vad är fördelen med en sådan modell jämfört med en vanlig man kopplar in i eluttaget?

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000