HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Forumfika/pilsner på Sheraton Mässan

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
Amund Posted - 2004/01/25 : 02:36:07
Finns det intresse för en fika eller en pilsner på Gignos mässan på Sheraton för oss forum folk?
Jag personligen skulle tycka det vore kul å träffa andra fån forumet face to face så säga!
Dom har en grym brunsh på Sheraton !
Ca14:00 i baren inne på mässan/Sheraton på lördagen.

/Amund
25   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Zalve Posted - 2004/02/09 : 15:18:14
quote:
Så det var ni som stod där som en klunga och nån med systemkamera gick runt och plåtade er hela tiden =)


Bör nog ha varit mig du såg...

Inser du oxå att jag som vanligt inte finns med på nån bild, precis som det skall vara
tober Posted - 2004/02/09 : 15:13:02
Så det var ni som stod där som en klunga och nån med systemkamera gick runt och plåtade er hela tiden =)

Vi satt ett sällskap precis brevid och frossade i mat och diverse fina drycker. Nån mässfika har jag missat helt och är alldeles för dålig för att känna igen några ansikten iaf från det här forumet.

DIYamps Posted - 2004/02/09 : 15:04:27
Tack för fina bilder Skrot att man inte kunde komma Kul att se vilka det faktist är man pratar med här på forumet, hoppas att man får träffa er nån gång också.
Jorma Posted - 2004/02/09 : 14:45:02
Att träffa en massa folk som man bara har sett nicknamnet på tidigare och nu på en sådan här träff får ett ansikte till nicket hör till en av dom trevligare inslagen på en mässa.
Zalve Posted - 2004/02/09 : 13:44:04
Tyvärr bommade vi ju att ta "gruppfotot" i trappen... Får försöka fixa det på Arken.
ésm Posted - 2004/02/09 : 13:16:29
Det var väldigt roligt att träffa lite forumsfolk. Det var första mässan för mig och fikan (ölen) och middagen hjälpte till att göra det till den trevligaste lördagen jag upplevt på länge. Ni som inte var där, ni missade verkligen något
Amund Posted - 2004/02/09 : 02:09:38
Och jag missade nästan hela bunten.... Fick med mig några bara.
Hade en trevlig lunch med bla Bravo . God mat och trevligt sällskap.

/Amund
pesa Posted - 2004/02/09 : 01:24:52
Oj, så mycket forumfolk! Mycket trevligt att se. En del kända ansikten även för mig... Tack för att ni delar med er av bilderna...
Pac Posted - 2004/02/09 : 00:07:01
Fatpipe,

detta var utan tvekan en av de trevligaste forumfikorna jag varit på! Massvis med glada människor och inte ett spår av gammalt "groll".
Men vi gör det igen i höst på arken och innan dess blir det massvis med träffar i vårat avlånga land!

/P
FBK Posted - 2004/02/09 : 00:06:11
Zalve! Mitt i prick, det var dej jag missade, men du missar ingen märker jag Mycket bra bilder Zalve, riktigt trevligt
fatpipe Posted - 2004/02/09 : 00:01:29
Man ser verkligen hur trevligt ni hade. Tyvärr missade jag allt pga att jag var och käkade. Snacka om timing.
Zalve Posted - 2004/02/08 : 23:49:09
FBK: Vågar sätta en slant på att det var mig du missade... Men jag missar sällan få med min kamera, däremot namn... (Skicka ett pm om ni inte vill ha erat nick/namn med )

Här är några jag fångade. Skall försöka hitta nick på de flesta.

Sanoj, Jorma, Timbre, CH & Pac


Dole i mitten, Jorma och Pac till höger. Ingen uppgift på de till vänster


Pac skriver ner alla nick.


Ésm, FBK, jls & Mattias


Dole & CH


Jorma


??, Mattias & Jorma


xxx, Sanoj och Sladd


Pac och Jönköpingfolk bla


Mattias & Timbre (Kan det snackas nåt annat än Sonus Faber!? Det snackades faktiskt om fika, som blev lunch istället)


Ingmar och Jorma diskutera diskuterar namnskyltar.


Tuffingen själv... RYDBERG


Fika blev lunch istället. Vi hade tänkt att äta på hotellet, men när vi såg priserna i meny'n, säger Timre...
"Det är ju kabel- och kontaktpriser på maten!"

Så vi gick till en närliggande restaurang.
Timbre berättar den ena HIFI-historien efter den andra. God mat var det oxå.


Rydberg Posted - 2004/02/08 : 23:43:50
Trevligt att träffa lite forumfolk! Men vad är det man säger(se bild)? Det var fyra stooorrraa högtalare.....
Mattias Posted - 2004/02/08 : 23:08:19

Trevligt folk på trevlig mässa. Blev en trevlig träff, kul att se ansikten på så många

/Mattias
Matrixen Posted - 2004/02/08 : 17:02:16
Fastnade i Götet pga. jobb och diverse omständigheter. Det verkar varit trevligt på fikan. Konstiga kaffekoppar vissa har
Pac Posted - 2004/02/08 : 16:36:40
quote:
Men är jag verkligen så där stor, måste vara något fel på kameran Pac


Jo, nog var det fel på kameran, eller handhavandet av den iaf. Jag fick prova Zalve's blixt på de bilderna och jag är inte van vid blixtar. Så det var nog blixten...
FBK Posted - 2004/02/08 : 15:58:32
quote:
Jag gick runt och försökte få med så många nick som möjligt, men jag missade säkert hälften tyvärr


Du missade mig, satt och hade en trevlig pratstund med Mattias, jls, ésm, och en kille som jag inte minns namnet på tyvärr. Och även sladd kom förbi och snackade lite med oss.
Men är jag verkligen så där stor, måste vara något fel på kameran Pac
Pac Posted - 2004/02/08 : 15:31:30
Forumfikan var kanonkul!!!!

Massvis med människor, riktigt roligt att få träffa människorna bakom nicken!

Det är nog risk att det mest blir översiktsbilder från fikat eftersom alla var väldigt upptagna med att samtala med varandra


Här kommer mina två bilder(mer hann jag inte med...)






Jag gick runt och försökte få med så många nick som möjligt, men jag missade säkert hälften tyvärr

Here goes...:
Peder47(som åkt ända från Luleå för mässan), CH, Zalve, margell, Ayn, Sture99, Cof, Bravo, Rydberg, Alfa, Perra_e, Dole, Mattias, Sladd, jls, ésm, Timbre, Jorma, Morello,...

Det var många som inte var inne i forumsvängen som hängde med och fikade också. Jag snackade med en kille med ett par Kronzilla, riktigt kul kille och väldigt fräcka förstärkare

långhåret Posted - 2004/02/08 : 14:35:58
Missade mässan för att jag bröt ena tån efter ett antal öl i fredags...

Sitter här nu och hoppas på bilder / reportage... än är det några timmar kvar tills att mässan slutar, men det är så j'v*a svårt att gå på kryckor...
knoxville Posted - 2004/02/07 : 21:49:41
Gah!!

Missade fikat allt pga av SAS. De jäkla stolpskotten ställde in
min flight från Sundsvall (mellanlandat hos päronen ett par dagaar)till sthlm och jag kom inte iväg förren 13:30. Kom in till city runt fem, men då var jag så jevla less att jag for till lägenheten på söder och surade lite... Nästa gång blir det banne mig Nordic Airlink om det går!

Ska ta revansch imorrn. Kommer att stå och vänta vid dörren kl 10:00 vid mässaningången.

Kanske man känner igen någon från forumet som är där imorgon iaf.

/Knoxville - en rätt less norrbottning
ésm Posted - 2004/02/07 : 07:28:15
Nu drar vi grabbar..sese kl 14:00
Bravo Posted - 2004/02/07 : 00:40:01
Kommer!
Cyber Posted - 2004/02/06 : 23:59:45
Jag tittar kanske förbi..annars lär vi ses i något av mässrummen..
Amund Posted - 2004/02/06 : 19:33:47
Vi syns imorgon då grabbar.....!


/Amund
peder47 Posted - 2004/02/06 : 10:14:56
Hej

Nu bär det av till Mässan ,åker kl 12.00.

Vi är 3st som bilar ner pga att det ska med lite hifiprylar.Så vi syns
vid 14-draget på lörd i baren.

Ska bli kul....
Peder

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000