HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 2 paket kom från posten...

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
j0akim Posted - 2005/08/05 : 19:58:47
skriver inte så mycket, låter bilderna tala sitt språk.
158 views och 1 kommentar.. är det inte uppskattat med foton längre?















Har lyssnat nu på 650 med ear90, låter helt sjukt bra.. mycket bättre än grado labs 325, och då har jag bara lyssnat 1 timma på damien rice... ska bli kul att höra hur de låter om nån vecka

Även shure e3c lurarna låter otroligt bra... går dock inte jämföra med en mp3 spelare
9   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
j0akim Posted - 2005/08/07 : 17:44:10
Andreas A> jag har bara testlyssnat lite, men ljudet låter sjukt bra. går dock ej att jämföra med 650.. men det är ju förståeligt... de är dock väldigt svåra att få in i öronen för perfekt passform, så jag testar fortfarande alla olika "pluggar" jag fick till.. men det är ett sjukt lyft från koss the plug :D
j0akim Posted - 2005/08/07 : 17:40:46
tobias> jag kan säga direkt att jag tycker det är dåligt tryck i basen... jag lyssnar som jag skrev i en annan tråd på mycket elektronisk musik. och de är inte riktigt lämpade för det så som jag spelar nu. ska testa installera drivrutinerna och ställa in med EQ. ja just det, EQ! :) hehe
hal Posted - 2005/08/07 : 00:05:38
Härliga bilder och grattis till välljudet

Upp till 100 timmar sker signifikanta förändringar i ljudbilden till det bättre. Mest under de första 24 timmarna.
När det gäller trycket över huvudet, byglarna är lite strama i början, så tar det lite tid innan det släpper.
Åkte själv till Tyskland för 2 år sedan och köpte dom för 3.500.- vilket jag tyckte/tycker var ett otroligt bra pris jämfört med de 4.500:- dom kostade hemma.
Nu när dom kostar så lite, så funderar jag allvarligt på att köpa ett par till för kompislyssning.
Tobias_Sv Posted - 2005/08/06 : 22:56:16
Tjo, jag har ägt HD-580 i 10år men alltid tyckt att basen är slank. Är 650'n mkt bättre på det? eller har jag bara inte haft en bra hörlursförstärkare tro? Nån som lyssnat på båda?
Andreas A Posted - 2005/08/06 : 22:36:17
Hur låter Ec3an?
j0akim Posted - 2005/08/06 : 15:36:01
sista med damien rice.. sjukt bra ljud i den :)
Niklas Nord Posted - 2005/08/06 : 13:17:52

Va va första skivan du satte igång då?
j0akim Posted - 2005/08/05 : 20:37:45
verkligen, det var gångjärn på!
Niklas Nord Posted - 2005/08/05 : 20:27:42

Trevligt !
Såg ut som en trevlig låda att öppna också !

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000