HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 fick en bärbar silvrig sak idag.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
j0akim Posted - 2005/11/01 : 16:48:42
ok. det står hifi, så bärbar måste väl räknas oxå? speciellt när den är såhär snygg:



















Sådär nu ska den bara laddas klart. sen fyllas med lossless filer, och spela tillsammans med mina shure e3c. ska bli intressant. gjorde en chansing och köpte denna då jag fick en ny valfri på garantin på min förra iriver. tydligen ska apple ha fixat "alla" problem audiofiler hade.. så det återtår ju att se :)

skriv gärna lite kommentarer om ni gillar bilderna så kanske jag orkar göra fler reportage. får nya högtalare snart oxå
14   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
j0akim Posted - 2005/11/04 : 14:45:47
filmfilerna komprimerat för att kunna spela på spelaren, och ljud till det, är du med? utryckte mig kanske lite luddigt
Zalve Posted - 2005/11/04 : 02:44:41
MusikDVD medans du åker buss ? (Live konserter och så?
Hade du sagt DVD(film) så hade jag förstått,,,
Cyber Posted - 2005/11/04 : 02:22:06
quote:
ok. det står hifi, så bärbar måste väl räknas oxå? speciellt när den är såhär snygg


Japp, kul med ett reportage med Personlig HiFi i fokus

Mer, mer

/Cyber
j0akim Posted - 2005/11/03 : 20:10:03
här kommer även lite bilder på filmvisningen. grymt svårt att fota. det är sjukt bra kvalite på videospelaren. tänk på att skärmen är 2½", alltså hälften av mina bilder :) dessa moarre mönster som syns på fotona syns inte på spelaren när man tittar.







framförallt uppskattar jag personligen att spela en musikdvd och titta samt lyssna på samma gång när man tex åker buss eller tåg :)
Mathis Posted - 2005/11/02 : 18:29:17
Gratulerer med ipoden. Har selv en 40 GB ipod (3. gen.). Bruker den nesten bare i bilen. Har den koblet mot Alpine spilleren via denne: http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/iPod_start.php
Fungerer meget bra, selv på kalde vinterdager... :)
JonasY Posted - 2005/11/02 : 17:31:31
Min är grön
j0akim Posted - 2005/11/02 : 17:12:34
ipod ska vara vit. punkt.
matte76 Posted - 2005/11/02 : 14:01:11
Bra att man kan få dem i svart (manligare färg än vit ju ) nu, och med en färgskärm som verkar har bra upplösning ska nog köpa en själv vad det lider
JonasY Posted - 2005/11/02 : 13:52:56
Min brorsas svarta kom för nån minut sen ... är lite sugen på att öppna paketet, men då får jag nog stryk. Å andra sidan betalade jag den (hur har en 14-åring råd med nått så dyrt? Det hade inte jag i den åldern iaf!)

Köpte för övrigt ett paket strumpor (!) att dela på, de rekommenderas. Vill ju inte att poddarna skall frysa nu i vinter

Edit: Har visst överskott på t:n.
EmilH Posted - 2005/11/02 : 09:14:12
Stilrena och snygga de däringa Äpplena :-)
j0akim Posted - 2005/11/01 : 23:15:45
piggen> tackar! :) ska jag genast kolla. man fick dock ett bra med. men inte genomskinligt.

tack ni andra för kommentarerna oxå :)
Piggen Posted - 2005/11/01 : 22:05:53
Om du vill ha ett bra skydd till den så kan du kolla på
http://www.theinvisibleshield.com/

Dom där rackarna repas ju lätt (iaf Nanon).

Jag beställde till min nano därifrån. $20 inklusive frakt. Tog en vecka ungefär.
planetaryice Posted - 2005/11/01 : 21:46:25
Riktigt snygg förpackning och spelarn är det inte heller något fel på.
vemsom Posted - 2005/11/01 : 17:02:49
Sweet!

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000