HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Mitt system.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
ankan74 Posted - 2008/08/02 : 00:53:34

Hej! Jaha, mitt system ja, hmm. Det Består av en technics Receiver jag inte har n amnet på men den är från 1993 och är stor och ful med massa knappar. Kassettdäcket är ett harmankardon td nånting. INgen cd spelare, den har jag i datorn. Högtalarna är hemmabyggda av en fd granne till mina föräldrar. Pajar dom pajar jag. Hörlurar harjag också, sennheiser hd515 och sennheiser rs140. Att jag inte kan namnet på en del grejer beror på att ja ginte kan läsa på dem. Är typ blind sen födseln men glad ändå. Tja det var väl allt. /Anders.
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
ankan74 Posted - 2008/08/06 : 01:20:34
Tjohej! Förvisso men en del är tekniknerdar så jag tänkte. Jag är själv lite sådan fast inte jättemycket. Men visst skulle jag också vilja ha ett studer a710 kassettdäck om det fanns och få tag på. /Anders.
Marina Jansson Posted - 2008/08/02 : 21:32:03
Hej Anders

Roligt att hhöra om dig och dina grejer.
Jag vet inte heller vad grejerna heter som jag lyssnar på men det beror inte på att jag inte kan läsa. Det är inte så viktigtt för mig...

Marina
guy gadbois Posted - 2008/08/02 : 13:13:55
Trevligt Anders, välkommen här på forumet!
tian Posted - 2008/08/02 : 13:05:10
Välkommen till Hififorum Anders, verkar vara rätt bra grejor du har, man ska inte "låsa" sig på tekniken, det är musiken som gäller ;)

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000