HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Transportservice

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
mostlydiy Posted - 2012/12/21 : 09:11:11
Julen är högtiden för nära och kära. Ibland kan det förstås vara så att dessa individer inte alltid är just nära utan en bit bort.

Själv kommer jag åka från Stockholm till Årjäng imorn lördag (21/12) på förmiddagen och hem igen på onsdag (26/12)

Om det är någon som behöver något som ska transporteras denna sträcka längs med E18 åt något håll är det möjligt att jag kan fixa det om det inte är för stora grejer förstås. Högtalarelement, förstärkare eller nåt sånt. Skicka PM!

Tänkte också passa på att fråga om det möjligtvis inte är någon som kommer ta sig upp från Vimmerbytrakten till Stockholm som kan ta med sig en förstärkare därifrån?

/Marcus
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
mostlydiy Posted - 2012/12/21 : 10:49:20
Tar faktiskt en repa förbi Åmål också...
mostlydiy Posted - 2012/12/21 : 09:50:07
Perfekt, ska bara kolla med han som vill bli av med det så det klaffar.
Tobbe_L Posted - 2012/12/21 : 09:37:57
Jag är hemma i Rimforsa under julen.
Det är inte så långt till Vimmerby o har dessutom kompisar där så jag skulle kunna ta med en förstärkare upp till sthlm.

Jag är tillbaka i täljet den 7/1.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000