HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vintage HiFi
 Vilken JBL och vilket pris tycker du?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
jeppe72 Posted - 2014/07/05 : 15:03:04
JBL

L50
L100 century
L96
4312

Dessa finns på blocket och de ser supercoola ut men ägarna begär ganska mycket pengar. L50 är billigast med 3700kr och sedan följer de andra runt 5000kr. Motivera gärna om ni har åsikter om vilken som är bäst och vad de borde kosta.
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
mostlydiy Posted - 2015/04/21 : 07:24:06
L19 har jag sett dyka upp lite då och då ännu billigare än de du förelår. 1000kr på tradera för ett par veckor sen. Jag har inte hört dom själv men de är poppis. Kanske är ett fint insteg i JBL världen? :)
Frisqo Posted - 2015/04/21 : 00:04:08
allt beror på skicket. jag har ett par L100 century som är i jätte fin skick och med Quadrex frontar.. dom skulle jag aldrig sälja billigt :) samma sak gäller mina jbl l65 jubal nästan nyskick .. du kan hitta dessa högtalare från 3000-30000 kr (dyraste l65 jag sätt har dom begärt 22 tusen, l100 century har jag sett säljas för 30 tusen!!) .. jag skulle rekommendera köpa billigt och sedan laga dem så att de blir som nya :) .. ifall du köper dig ett par L100 century, tipsar jag dig om en liten uppgradering ) http://www.troelsgravesen.dk/JBL_L100.htm..

mvh
Frisqo

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000