HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Vinylfickor.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Wader Posted - 2015/05/12 : 17:12:59
Eller vad det nu kallas. Alltså den ytterpåsen till fodralet. Verkar vara nått lite tjockare pvc material eller liknande. Behöver cirka 150 st så bra pris gillas. Glömde tillägga att jag ville veta vart ni handlar dom, det framgick inte.
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Buggsson Posted - 2017/12/11 : 22:48:41
Om man söker på "fonorama inner sleaves" på google så hittar man sent om sider länken jag utlovade för en låååång tid sedan. Det är en e-baysäljare.
Har beställt 600 innerpåsar därifrån men leveransen dröjer och skivtvätten väntar så jag börjar bli otålig.
Har nu kollat in sapphire Records men undrar om någon vet någon säljare i sverige som har konkurrerande priser, runt 2 SEK/st.? Borde gå fortare????
Wader Posted - 2015/05/15 : 11:25:11
Tack för tipsen, nu har jag lite att jobba med.
tomano58 Posted - 2015/05/15 : 00:29:38
Ska större mängder inhandlas rekommenderar jag "tysken", Sapphire Records. Har köp ett flertal gånger där.

http://www.sapphirerecords.de/epages/61252611.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61252611/Categories/LP
Buggsson Posted - 2015/05/13 : 19:51:20
Köpte 500 st. från Holland. Återkommer med länk när jag har tillgång till hemdatorn.
tomano58 Posted - 2015/05/12 : 22:37:45
Säljare ebörsen på tradera säljer fickor till bra pris.

http://gamla.tradera.com/butik/eB%C3%B6rsen?sort=256&ftgnr=1706297&search=plastfickor
DavidS Posted - 2015/05/12 : 21:00:52
Jag köpte en laddning av en skivbutik. Hör med dice records i Borlänge ifall han har lust att sälja till dig.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000