T O P I C R E V I E W |
kme |
Posted - 2015/07/07 : 11:53:20 Outlook krånglar så fort jag loggar in mig så dyker det här upp: Problem med att logga in
Det gick inte att logga in på kontot i Outlook.com just nu. Försök igen senare.
(OBS) Jag loggar in på favoriter, men trycker jag en gång till efter meddelandet så kommer jag in, och det här problemet kom plötsligt, är det någon uppgradering som saknas eller? Jag har kontaktat Microsoft men dom säger att man ska pröva en annan webbläsare Google Chrome då gick det att komma in. (Jag har som första sida Google.) |
7 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
kme |
Posted - 2015/07/11 : 10:25:28 Microsoft har rättat till felet med Explorer 11 så nu fungerar den igen......... |
Bernt Jansson |
Posted - 2015/07/08 : 08:31:21 Använder aldrig explorer och håller mig till gmail.
Anledningen är: "Microsoft hittat ett tillfälligt fel med..." |
kme |
Posted - 2015/07/08 : 07:50:08 Tyvärr krånglar den igen kontaktar Microsoft igen............... |
Tobbe_L |
Posted - 2015/07/07 : 18:07:28 Funkade bra även hos mig :)
|
kme |
Posted - 2015/07/07 : 16:14:10 Fick precis svar ifrån Microsoft och då löste det sig....
Se här: Tack för att du återkommer till oss.
Sedan vi senast skickade meddelande till dig så har Microsoft hittat ett tillfälligt fel med Internet Explorer 11 som har gjort att många användare som använder webbläsaren har haft problem med att ansluta till sitt konto. Under tiden som detta undersöks och en lösning hittas så kan du lägga till inloggningssidan i kompatibilitetsläge för att undvika problemet.
Prova gärna följande:
1. Öppna Internet Explorer och navigera till https://mail.live.com.
2. När felmeddelandet dyker upp klickar du på kugghjulsikonen i övre högra hörnet på sidan (på din webbläsare)
3. Välj alternativet "Inställningar för Kompatibilitetsvyn"
4. I rutan "Lägg till den här webbplatsen" borde "Live.com" redan finnas inskrivet, om det inte är det, skriv Live.com och klicka sedan på "Lägg till". Stäng sedan ner dialogrutan.
Efter detta bör sidan automatiskt uppdateras. Om den inte gör det, uppdatera sidan manuellt och försök att logga in igen.
Förhoppningsvis ska detta lösa ditt problem, återkom gärna annars!
Med vänliga hälsningar,
Tommie
|
Tobbe_L |
Posted - 2015/07/07 : 12:14:37 Jag har likadant på min dator tillsammans med explorer..
|
peterh |
Posted - 2015/07/07 : 12:10:17 byt till en seriös mailleverantör. gmail t.ex. |