HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Hur många låtar?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
AndersP Posted - 2018/03/20 : 16:54:53
Siter nu å lyssnar på Public Image Ltd "Metal Box".
Albumet sägs vara ett av dom mer tongivande inom genren "New Wave". Ett måste för den musikaliska allmänbildningen altså. Man måste ju känna till albumet och låtarna!

Hur många låtar klarar ni av att lyssna på i sträck innan ni vill stoppa och byta till Katy Perry eller annat lättuggat?
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Johan4130 Posted - 2018/03/21 : 19:52:20
PIL är ju helt ok. Angående K.P. så lyssnar jag hellre till Extreme Noise Terror (https://sv.wikipedia.org/wiki/Extreme_Noise_Terror)
soundbrigade Posted - 2018/03/21 : 09:30:38
Det där var LIKA DJÄVLA USELT som Katy Perry. Dessutom har jag musik som låter mer äkta och skramligt än den där skiten.
AlfaGTV Posted - 2018/03/20 : 21:18:33
Jag lyssnar hellre på PIL än på Katy Perry om jag får välja.. Därmed inte sagt att det är min kopp te direkt. Det här är ju också 40 år sedan i runda slängar!

Så jag har lyssnat på 5 raka låtar men jag ville lyssna på nåt annat istället just nu och gick över till detta:

Rolf-san Posted - 2018/03/20 : 18:38:00
quote:
Lyssnade en snabbis på Spotify och det albumet fanns inte. Men jag stängde ändå av efter 10 sekunder, oväsen i mina öron

Dagens höjdare!

quote:
Hur många låtar klarar ni av att lyssna på i sträck innan ni vill stoppa och byta till Katy Perry eller annat lättuggat?

Bra mycket längre än Katy Perry. Har aldrig hört det oväsendet förut och nu räckte det med 5 sek.

Smaken är som baken.
FBK Posted - 2018/03/20 : 17:06:04
Lyssnade en snabbis på Spotify och det albumet fanns inte. Men jag stängde ändå av efter 10 sekunder, oväsen i mina öron. Dvs sådan musik nej tack.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000