HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 SOL REPUBLIC Amps Air 2.0

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Hallon Posted - 2019/02/28 : 15:36:55
Jag är i behov av ett par trådlösa in ear-lurar som klarar att leverera bra bas. Jag har andra in ear som klarar mer finlir med kvick bas. Dessa ska dock användas vid träning och då lyssnar jag ofta på en viss typ av musik där jag gillar att basen är riktigt tung.

Jag har fått upp ögonen för SOL REPUBLIC Amps Air. De verkar kunna leverera precis det sound jag eftersöker. Dessvärre har jag läst en del om att de har lite problem med att de tappar kontakten - dels med varandra men även med telefonen.

Vad som dock gladde mig var att jag upptäckte att en 2.0 av dessa har lanserats - som bl.a. ska råda bot på just problemet jag nämnde ovan. Dock har de inte lanserats i Sverige och verkar inte gör så för ens i tredje kvartalet i år (har mailat med ett par återförsäljare)...

Så det jag undrar är två saker:

1. Finns det någon här som har erfarenhet av dessa lurar och vill dela med sig av hur de låter och fungerar?

2. Finns det någon här som vet om man på något vis kan komma över ett par 2.0-lurar trots att de inte är lanserade i Sverige än. Ingen av de ställen jag hittat 2.0-lurarna på skickar till Sverige..

https://www.solrepublic.com/amps-air-2-0.html

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000