HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Take 5 - välkommen till höstens stora event!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Perfect Sense Posted - 2019/08/22 : 08:22:29


TAKE 5

I mitten av livet så är det ofta många tankar och känslor som ställs på sin spets. Gör jag verkligen det jag brinner för? Är det roligt och meningsfullt att gå upp ur sängen varje morgon när klockan ringer? Finns det något annat? En dag för fem år sedan så föddes idén om att skapa något nytt...


Välkommen att fira 5 år med oss!

Lördagen den 19 Oktober så vill jag fira en resa med er som bara har börjat. Under en heldag så kommer ni att få träffa ett urval av branschens mest spännande tillverkare och intressanta personligheter. Med sig så kommer de att ha idéer och produkter av allra finaste slag med förmågan att verkligen väcka musiken till liv.

Alla är välkomna och det är självklart fri entré.

När: Lördagen den 19 Oktober kl. 12:00 #8211; 17:00.
Var: Ulfsunda Slott i Bromma, Stockholm
Hur: med bil och fri parkering, tunnelbana till Stora Mossen, tvärbana till Johannesfred eller flygplan till Bromma flygplats.

Läs mer om eventet och hur allting började: https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5

Varmt välkommen till en dag med oss!

/ Marcus med vänner
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Perfect Sense Posted - 2019/10/22 : 13:02:34
- VI HAR FIRAT 5 -

Efter fem år så tyckte vi att det var dags för ett litet kalas.

Höstarna i Stockholm brukar vara lugna på Hi-Fi fronten, trots att detta är början på säsongen och den mörkare årstiden för oss alla som har detta som vår stora passion. Kanske finns det också ett större intresse för en återkommande höstaktivitet varje år där man kan träffas, lyssna och umgås med varandra, oss och tillverkarna.

Dagarna innan eventet som fått namnet Take 5 så var det många som frågade mig om vilka förväntningar jag hade. 100 personer sa jag. Om det kommer 100 besökare så blir jag nöjd. Det kom nästan 400.

Att vi är överväldigade av det fantastiska engagemanget och gensvaret under dagen vore årets underdrift. Jag har svårt att uttrycka den glädje och tacksamhet som jag känner nu när spänningarna har släppt och lugnet har lagt sig. Det här är en resa som bara har börjat, där vi redan nu ser fram emot kommande höstevent...

Läs mer och ta del av hela dagen här:
https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5-vi-har-firat-fem





Perfect Sense Posted - 2019/08/26 : 10:53:33
Tack Figge, och varmt välkommen den 19:e Oktober!

Vänligen / Marcus, Perfect sense
Figge Posted - 2019/08/24 : 08:43:18

Alltid trevliga demodagar hos Marcus på brandstationen, detta kommer att bli ett riktig höjdare med hifivärldens crème de la crème

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000