HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vincent CD-S6
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/02/27 :  22:35:48  Show Profile Send Aton a Private Message
Mitt andra inlägg måste handla om CD-S6. Är det inte ganska innovativt (retro~) med en hybrid-spelare? Det har hur som helst skrivits alldeles för lite om denna CD-spelare Jag har med intresse läst Akhenatons recension. Men finns det inte fler som lyssnat på den? Jag har tyvärr inte hittat någon butik som visar den i Göteborg. Hifi-stället gillar ju Vincent med de demar bara transistor-prylar.

Edited by - Aton on 2003/02/27 22:47:24

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/02/28 :  15:23:40  Show Profile Send Aton a Private Message
Det verkar inte vara många som hört denna CD-spelare. Synd att det skall vara ett så smalt utbud som demas hos olika handlare. Men det är väl enda chansen att upprätthålla de något höga priserna
Go to Top of Page

kungpingvin
Member

406 Posts

Posted - 2003/02/28 :  17:42:46  Show Profile Send kungpingvin a Private Message
Är lite osäker men har ganska så bestämt för mig, med viss reservation dock, att Radiolagret eventuellt hade ett ex ståendes vad jag tror var förra gången jag var där.

/Jonas - som minsann tror han är trött efter långa arbetsveckan
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/02/28 :  19:08:29  Show Profile Send Aton a Private Message
Kommer just från Radiolagret. Andra besöket på en vecka. Och visst, där var den! Det såg jag inte förra gången. Kanon. Silvermodellen visserligen (den svarta ser överlägset snyggast ut över nätet tycker jag). De hade också S3an (imponerande snygg), Rotel 1070, Thule 150 och Cyrus, Arcams och Primares modeller i jämförbar prisklass. Mitt i prick för mig, där köper jag med stor sannolikhet min nästa spelare i prisklassen max 10 000. Men jag skall inte handla förrän om ett par månader så jag väntar med att provlyssna ännu ett tag. Annars ligger man ju sömnlös på nätterna i väntan på dagen D.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000