HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 TacT romkorreksjon + forsterker
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

blekansikt
Starting Member

10 Posts

Posted - 2003/03/05 :  22:33:51  Show Profile Send blekansikt a Private Message
Har nå bestemt meg for å gå til anskaffelse av TacT sin romkorreskjonsenhet 2.2X, med full pakke, dvs. digitale og analoge inn/utganger. Har kun hørt den på et par messer, pluss at jeg har lest mye skryt av den. I tillegg virker den selvfølgelig veldig spennende/interessant å ha som "dirigent" (Øyvind Ruud, EyeFi) i anlegget, som ellers så langt består av EMC-1 CD pluss Euforia høyttalere.

Det jeg lurer på er om jeg også bør skaffe meg TacT sin egen forsterker M2150. Har noen her hørt den, eller hatt mulighet til å sammenligne den med andre, mer konvensjonelle forsterkere? Jeg tror TacT 2.2x + M2150 vil ha en veldig bra synergi-effekt.

Er også interessert i Dynamic Precision A1. Lurer litt på hvordan denne vil spille sammen med 2.2X. Eventuelt Pass Aleph serien.

Jeg ønsker først og fremst høre fra folk som har hørt TacT sine produkter og kjenner dem, men vil også gjerne høre andres meninger.

The little things...there is nothing bigger, is there?

David A
Baseball Fury

1341 Posts

Posted - 2003/03/06 :  01:54:07  Show Profile Send David A a Private Message
Jag kör 2.2x med Krell KSA-200s, och det fungerar helt utmärkt. Den analoga utgångsdelen är såpass bra hos 2.2x att den sopade mattan med mitt gamla Krell försteg. Har dock bara hört 2.2x tillsammans med M2150 på mässa hitills, men ska inom en snar framtid även få lyssna på den med 2.2x under lite bättre förutsättningar. Men att kombinera 2.2x med vanligt slutsteg är absolut inget problem. Jag har kört med Tact+Krell+Velodyne i 6 månader nu och är otroligt nöjd med resultatet.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000