| Author |
Topic  |
|
|
marbrink
Member

2873 Posts |
Posted - 2003/03/07 : 20:22:51
|
| Jag vill ha tips på hifiaffärer i Halmstad, Ängelholm och andra städer också..dock inte Malmö och Helsingborg... |
|
|
marbrink
Member

2873 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 00:46:09
|
| nån måste väl veta!?... |
 |
|
|
Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 09:07:22
|
Förr låg det i alla all en Hifi affär på infarten från E6 in mot Ängelholm efter man passerat Edins Sport och Ford. Kommer inte ihåg vad den heter just nu...
I Halmstad finns ju en butik som säljer lite QRS och SAT mm. så den måste ju bara bra...   Vet dock inte vad den heter heller, men återkommer med båda namnen så fort jag får fram dem. |
 |
|
|
EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 09:12:35
|
| I Hässleholm finns Stereo-Experten.En mycket trevlig affär |
Nostalgi är kul och rören glöder Och en vevis är aldrig fel
|
 |
|
|
mabron
Member

572 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 09:14:59
|
Wallins hifi hette den, men har kursat för något år sedan. De byggde även högtalare . Annars finns Stereoexperten i Hässleholm. Ny ägare sedan en tid sortiment vet jag inte. |
 |
|
|
Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 09:19:11
|
Wallin var det ja.... Kursat? Synd, jag har under flera års tid försökt ta mig till den affären men varje gång jag varit där så har den av olika anledningar varit stängd... Såg ut som dom höll på med en ombyggnad förra sommaren men det var kanske konkursen som var ett faktum bara... |
 |
|
|
marbrink
Member

2873 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 10:00:09
|
| tack för tipsen! stereoexperten har jag hört talas om. Wallins har jag varit inne i för länge sedan. Synd att den hat stängt! Expert ljudcenter i Halmstad då? nån som varit där? |
 |
|
|
Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 15:49:45
|
Expert Ljudcenter i Halmstad är väl helt ok, men de har inget vettigt lyssningsrum. Fast det är den absolut bästa affären Halmstad har att erbjuda.
Mvh ExHalmstadsbon Pontus |
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...
Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
|
 |
|
|
Piggen
Member

676 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 17:58:09
|
Expert Ljudcenter är väl Ok. Det är ljusår bättre än OnOff/Siba, men inte alls i klass med "riktiga" hifi affärer. Kan vara svårt att få någon hjälp också, dom brukar vara riktigt upptagna :-) Men väntar man bara så... StereoExperten i Hässleholm (Hässlehåla) verkar inrikta sig mer och mer på hembio för varje gång man tittar förbi, speciellt sedan dom bytte ägare. Annars är det en kanonaffär, bra att ha att göra med.
I halmstad ska det också finnas en affär (eller vad det nu är) som heter Tylösand Sound, men jag tror att dom är inriktad mer mot PA och sånt. Är det någon som vet??? |
Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl! |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2003/03/08 : 18:06:34
|
I Hässleholm finns Stereo-Experten.En mycket trevlig affär
Trevlig & trevlig, förutom att de verkar som om de är helt ointresserade av att sälja, dålig service dessutom, har väntat i en 1 1/2 vecka på det RIIA steg jag fick skicka tillbaka, jag utlovades ett nytt inom 2 dagar, hade jag inte jagat dem så vet i gudarna hur länge jag hade fått vänta. Blääää |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
 |
|
| |
Topic  |
|