Det skulle väl vara pimpsten som finns här som "fotfil". Den är lätt och luftig men samtidigt hård.
Norska Audio hade en tes förr där dom sa att det låter som man ställer det på, t.ex. sand ger tungt/dämpat ljud. Det skulle i så fall innebära att pimpsten ger ett lätt och luftigt ljud men ändå bergfast
hehe ja det är klart.... tyckte bara att detta lät som en kul ide.
jag har dessutom rätt högt förtroende för tnt-audios olika lösningar jag har testat ett par olika kablar därifrån och det har visat sig vara riktiga lyckokast.
Alltså, jag menade att en svensk variant på samma tema kan vara hockeypuckar. Inte spelar man hockey med pimpsten, men jag tänkte att något billigt med bra effekt kan vara hockeypuckar. Jag köpte mina för 12 kr stycket.
jag tänker nog testa lite pimpstenstweakande.... jag har bara ett problem, jag kan inte ta i pimpsten jag ryser i hela kroppen... jag får ha arbetshandskar på mig för att kunna hantera det....
jag får en sån rysschock i hela kroppen när jag sträcker fram handen mot en fotfil i affären... det är helt sjukt fattar inte varför.