HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Analog kablar för TV /Video till förstärkare?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

motionsync
Member

121 Posts

Posted - 2003/03/22 :  16:42:31  Show Profile  Visit motionsync's Homepage Send motionsync a Private Message
Måste köpa analoga kablar (3 x 2 meter) för att kopla TV -VCD- SATBOX till min Primare I20

För DVD /CD har jag bra & dyrra analog kablar men måste man betalla mycket pengar för kablar till TV -VCD- SATBOX eller är det tillräktig men nån billig kabel?

"Trust only your own ears!"

SZR
Guran!

1515 Posts

Posted - 2003/03/22 :  19:35:51  Show Profile  Visit SZR's Homepage Send SZR a Private Message
Måste och måste....?
Man gör som man vill!
Om du är tveksam till att betala lika mycket för kablar till din TV, som till CD, kan du prova med en billig kabel. Byt sedan med en av de bättre kablar du redan har, och hör om det blir ngn skillnad.

//StefanZ

"..are all these your guitars..?"
Go to Top of Page

motionsync
Member

121 Posts

Posted - 2003/03/22 :  20:10:15  Show Profile  Visit motionsync's Homepage Send motionsync a Private Message
Har har inga billiga kablar för att testa! Och jag ska beställa via internet.
Så jag hoppas att någon kunde rekkomendera mig en billig bra kabel.
För CD - förstärkare har jag Van de hull hydrid som är exelent.

"Trust only your own ears!"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.43 sekunder. Snitz Forums 2000