Ikeas lackbord är det billigaste alternativet. Kan bli rätt snyggt oxo. Finns i många olika färger. Vet att Linns vinylpillare som åker runt och ställer in nålar gillar lackborden skarpt.
<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>> ...Mohaa [U.P] Herr Engel..
quote: Ikeas lackbord är det billigaste alternativet. Kan bli rätt snyggt oxo. Finns i många olika färger. Vet att Linns vinylpillare som åker runt och ställer in nålar gillar lackborden skarpt.
<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>> ...Mohaa [U.P] Herr Engel...
jag ska kolla på det =)
//jonas
"imposible is only imposible untill its not" //Jean-Luc Picar
quote: Nån som har koll på lite snygga och prisvärda HiFi möbler. Kanske några länkar kunde sitta fint ;) Pris och liknade är inte fel det heller
Solid Tech (http://www.solid-tech.net) kanske kan vara något? Går att kombinera i lite olika utföranden som naturligtvis påverkar priset. Om jag inte missminner mig helt så ligger priset runt 10.000 kr för en möbel (?) i standardutförande ...
Letade på ikeas hemsida efter lackborden, men hittar inte dem. De finns i katalogen. Tror de heter lackbord. De finns även trekantiga lackbord. Väldigt enkla. Fyra tjocka (tre) ben och en tjock ihålig skiva över. Kostar 90:- styck tror jag.
<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>> ...Mohaa [U.P] Herr Engel..