HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Umeåmässan = Succé, Tack till alla...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

admin@RC
Starting Member

20 Posts

Posted - 2003/03/29 :  21:53:38  Show Profile  Visit admin@RC's Homepage Send admin@RC a Private Message
Hej...

Jag vill bara ta tillfället i akt och tacka alla leverantörer och besökare för en mycket rolig tillställning. Vi på RC tycker det var roligt och var så säker på att det kommer fler evenemang framöver.

Jag vill rikta ett speciellt tack till de personer som hjälpte oss att enomföra detta.

Mats och Henrik från Välljud
Jan från Tonkraft
Robban från klubben.net
Jan Erik från Opus
Tomas från Teoism

mvh / anders

PS. Är det någon som har några frågor så är det bara att maila mig på RC Ljud & Bild, info@rcljud-bild.se DS.

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2003/03/30 :  00:42:14  Show Profile Send n/a a Private Message
Tack själva för en trevlig tillställning.
Go to Top of Page

brumel
Member

2568 Posts

Posted - 2003/03/30 :  01:04:06  Show Profile Send brumel a Private Message
Instämmer. Det var kul att lyssna på lite värstinggrejor. Och lite mysig vinyl är aldrig fel.

Hifiarkeologen
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/03/30 :  09:37:59  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

RC skall ha en "vågen" för en rolig och vad det verkar från alla håll trevlig tillställning. Allt som stärker Svenska butiker och Svenska generalagenter är bra tillställningar! Dessutom har flera forumister varit och hejat på varandra vilket höjer stämningen här inne.

Tack RC! Ni vet hur det är, detta kommer ni att få göra om

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2003/03/30 :  10:55:25  Show Profile Send n0p a Private Message
Var de ingen som hade kameran framme förresten?

Exit Planet Dust
Go to Top of Page

admin@RC
Starting Member

20 Posts

Posted - 2003/03/31 :  00:48:59  Show Profile  Visit admin@RC's Homepage Send admin@RC a Private Message
Jag har knäppt en hel del bilder... det dyker snart upp ett bildrepotage här på forumet.

mvh / anders
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000