Hej Jorma Har varit inne och tittat på en Hifi klubb i Aten och de hade nån vänskapsförening i Istanbul.Var där inne och tittade också och där fanns mycke finna prylar så det är inte alls konstigt att där har kommit en beställning på Shatkistenar <<QUAD-klubben Vi har rätt Ni har fel>>
Vad kostar ett shaktispektakel? Måste man ha 24 på varje enhet för att få någon märkbar effekt eller hur ligger det till? Hur fungerar det egentligen...?
Ledsen om jag river upp gammla disskusioner, men detta är sannerligen ett roligt inslag.
quote: Vad kostar ett shaktispektakel? Måste man ha 24 på varje enhet för att få någon märkbar effekt eller hur ligger det till? Hur fungerar det egentligen...?
Ledsen om jag river upp gammla disskusioner, men detta är sannerligen ett roligt inslag.
//Tack
Om priser kan du mejla mig. jormaok@hotmail.com Du får inte plats med 24 på varje enhet om du staplar dom ända upp till taket Men en till vardera enhet räcker en bra bit, beroende på vilka apparater det är frågan om. Jag använder 2 st på min Advantage S1 cdspelare, en över transporten och en över nätdelen. Och på min ML383 förstärkare har jag en på vardera nätdelen. Vissa apparater som har hölje av stålplåt ger dom inte så god effekt. Det finns en forummedlem Erixon, som bytte skalet till aluminium och fick en bättre effekt av Shakti. Han provade först genom att plocka av höljet.
------------------------------------------------------------------------ Jag är så ologisk att jag litar på mina öron och mina sinnen.