Jo, jag undrar kort och gott om någon kan tipsa mig om möbler eller ställen att inhandla virke på för att ev bygga en låg och ca 1.60 m lång "bänk" möbel. Det ulltimata vore ju att hitta nån snygg möbel på en affär...så slapp man bygga och så...men som det verkar är det svårt att hitta nått...
Det bör finnas plats för 6 fack för tex dvd, cd, förstärkare m.m. Och ej högre än 45 cm typ...
Har ni nått bra tips? Tack...
// by the way,..jag håller på NAD. trots att många av er sågar NAD...(:() enligt vad jag läst mig till så är dom mycket bra. Visst?
Jag rekommenderar att du tittat på vad som finns färidgt i form av Skilfing, Audio Magic etc. Bestämm dig för en form/design - printa den och gå till närmsta hantverkare.
Sen finns det tnt-audio.com har jag för mig! Flexy eller vad den heter - grabbar hjälp mig med länken!
Jag har gjort den som "hörnmodell" för att funka hos mig, men man kan ju bygga den hur man vill. Biltemas gängade stänger håller hyfsat pris, men billigaste jag hittat är en "grosist" i Jönköping som heter Curtsson. Ex M24: Jula 79:-, Biltema 46:-, Curtsson 32:50