Jag tänker köpa nya kablar till min CD-spelare. Dock så är min anläggning i budget/mellanklassen. Vill därför inte lägga ut mer än max 600 kr för dem. är det någon som har ett tips på vad jag kan köpa. Har tittat lite på Supra och monster kablar. Vad tror Ni?
OK, Marcus jag ska kolla. Jag trodde att inte att analoga kablar för 600kr var något som diskuterades så mycket här på forumet Det var därför jag frågade utan att kolla sökfunktionen.
I den prisklassen tycker jag det är befogat att ta RG62 under beaktning. Jag tycker det är en suverän kabel, och till priset är den oslagbar.
Kan du inte löda finns det säkert folk på forumet eller i din närhet som slänger ihop RGn med ett par biltemakontakter för en billig peng (rg:n kostar under 10kr/meter om jag inte minns fel, kolla på www.elfa.se). Jag har kabelstrumpa på mina och det ser riktigt snyggt ut.
Om inte annat kan du ha den som en extrembudgetreferens i framtiden när du vill jämföra med dyrare kablar!
OK, Marcus jag ska kolla. Jag trodde att inte att analoga kablar för 600kr var något som diskuterades så mycket här på forumet Det var därför jag frågade utan att kolla sökfunktionen. --------------------------------------------------------------------
HAHA Nja jag ligger fortfarande där, jag är ju student! Men snart slutar man skolan, sen skall man hitta ett jobb! Hur lätt är det ?