Såg denna i senaste "Hemmabio" där den fick en kanske något tveksam recension då den beskrevs som ett bra köp för då som inte vill smeta in sig i HB* träsket för jäk...(Bra köp för de som inte satt sig in i det eller inte orkar)... Jag kanske gör en något kritisk tolkning och de i själva verket tyckte den var bra!!??
Kanske kan vara något om man vill ha alternativet att se dvd men ändå inte satsa några större medel??? 8lök är ju ingen förmögenhet och så fick man ju det ganska snyggt och kompakt förpackat...
Vad tror ni????
*hemmabio om det inte framgick....
Mvh Magnus Jonsson
edit* såg att jag svamlat en del, rena grekiskan å läsa ju... hoppas det blev bättre..
är själv intresserad av nad l70. ska flytta om ca 1 månad och tänkte börja inreda med lite nya stereo prylar :-). lyssnade på monitor audio silver s6 tillsammans med hk670, körde en hel del olika plattor och tyckte de lät bra i denna anläggning, möjligen lite mkt bas men, vet inte om det var högtalarna eller förstärkaren som bidrog till detta, är det någon som har kört L70 och lyssnat på musik med ett par golvare, undrar om den orkar ha kontroll på basen ? jag läste också ett test av L70 ,kommer ej ihåg vilken tidning , där fick den bra kritik på nästan alla punkter.