Dessa snygga DAAD nämndes i en tråd för länge sedan av Markku. Är det någon som har dessa? Jag tycker att de ser väldigt bra ut och är sugen att beställa ett par stycken för att testa om de inte är alltför dyra.
quote: Det där verkar intressant! Skriv gärna svaret på forumet om det är möjligt, för det kan nog vara fler som är intresserade (i alla fall är jag det!)
OK!
------------------------------------------------------------------------ Jag är så ologisk att jag litar på mina öron och mina sinnen.
Jo jag har haft lite mycket att göra i sommar men jag har skickat ett mail för några dagar sedan men har inte fått svar ännu. Tänkte kolla här om någon tagit hem dessa till Sverige redan eller om jag skall beställa direkt från Italien.
Apropå nåt helt annat Markku. Jag såg att du tagit hem grejor från Boltz. Jag tycker de ser bra ut och undrar om de är lika stabila och fina som de ser ut på bilderna. Är du nöjd med dom och kan du säga ungefär vad de kostar?
Leif Olofsson (Mårten Design), kommer att börja importera dom till Sverige framöver. Och priserna kommer att hamna lägre än ute i Europa!! Italien har stängt för semester nu, så det kan ta ett tag innan han får hem. Det går bra att mejla till honom via hemsidan: