Sålde min hk 670, och har nu köpt demo Tagmclaren PA10 försteg och 60P slutsteg hos HiFI Stället hade tänkt köper thule 150b eller Primare, men andrade mig när jag hörde Tagmclaren. Kör dom ihop med Arcam 82T och Dynaudio 52or. Minst sag är Dynaudio 52or extremt prisvärde. Efter en lyssen med Tags test skiva och några av mina egna var jag helt exad! Det låta bara rätt allting och Dynamisk. Det går inte att förklara i Svenska. Soundstage fantastic sound just comes from everywere you just get sucked into the music. The tagmaclarens give that extra bite that the Dynaudios need. Tight bass, clarity, insight in short wonderfull. Lacks a little warmth but does everything else perfect in my eyes (ears)
Se där! Ytterligare en nyfrälst Dynaudio-freak... Det är bara så att det måste tuffa ett kärnkraftverk bakom dessa burkar. Väl där och man är såld... Vet ej vad Du har för kablar, men på HIFI-magasinet finns ett par Audioquest Caldera till salu i Göteborg. Dessa kommer flytta referensramen till ytterligare höjder....