Där ser ni att man vinklat in mellanregistren mot lyssnaren. Om jag nu skall använda två mellanregister samt en banddiskant imellan, så kanske även JAG bör vinkla in elementen?
kanske tom midbasarna som sitter ytterst..
några ideer?
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
En del förespråkar talspolens lindning som referens för en linje där elementen skall placeras. Det kan naturligtvis sättas i relation till lyssningsavståndet (använd lång passare,tråd,ritbordet). Om du satsar på ett digitalt filter så kan du strunta i det och i stället tidskompensera signalen i filtret.
”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”
jo kanske.. blir en jäkla massa! jag tänka att man kasnke kunde köpa två 26:or och bygga in dem i en låda, modda, byta kontaker och sätta ingångsväljare, kanske bygga in försteg och allt i samma låda.....
VISIONER!
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Bygg gärna nya lådor till dom men för att minska kabeltrasslet så kanske det är bättre att ha dom separerade så dom hamnar vid slutstegen (du kommer väl antagligen att använda 2st s200 per sida+ ytterligare ett sterio eller 2st monobolock per sida).