Att uppgradera från 150 Watt till 200 Watt måste ju vara helt meningslöst(förutsatt att allt annat är lika). Watt är, naturligtvis, Watt oavsett vilken firma som tillverkar apparaten.
Det är så mycket snack om watt hit och watt dit..och väldigt lite om hur det låter !! watt säger ganska lite i många fall, ett steg som har tex. 100 watt kan mycket väl spela högre än ett som har 150 watt..Men är det bara att spela högt som gäller ?? förstår inte riktigt det intressanta i det..Kolla tex Naim som har väldigt lite "watt" i sina slutsteg men dom klara mycket väl att spela så det fladdrar i byxbenen..deras största steg ger 140W och är ett riktigt stor best med en prislapp med en massa nollor och klarar att driva det mesta..
Jag har iallafall tittat runt ännu mer sen sist och får konstatera att Vincent är mycket prisvärda och effekten är väl tilltagen för lilla Johan i stugbyn.
Är det nån som vill ge sig på en recension av SP-991??
Och jag vill typ inte höra det så här; *Vincentblocken* var mycket bättre än min *host*
Hej igen MaxMartin! Jag orkar nog inte med en personlig recension - men håller i princip med de recensionerna som jag har på min sida.. Direkt länk: http://hem.passagen.se/drkim/vincent.htm