Lambda , jag håller med dig i ditt översta inlägg. Forumet är ungt, det söker fortfarande sina former, liksom moderatorerna. Så ser jag det. ”Du skriver som en Stefan” (citat ur minnet) var en fadäs och skulle ha erkänts som en sådan. Direkt och utan undanflykter. Det smärtade mig att Sladd inte förmådde att medge det. Du har förtjänat ett uppriktigt menat ”förlåt” från Sladd som tog fullständigt fel i tråden det gällde och som inte visade mod att medge sitt fel. Dimitri Nu är tråden borttagen. Skäms Sladd!!
Var min tråd så känslig moderatorerna? Tar ni bort allt som skrivs kritiskt om er? Vad är ni rädda för? Att det skall bli uppror? Är det inte bra att ventilera missnöje så att vi alla kan jobba för en bättre och en trevligare atmosfär här?
Ge upp! Moderatorerna äger detta forum och oftast så sköter de det bra! Är du missnöjd byt forum eller starta ett eget! Blir lite arbetsamt för oss andra när moderatorerna stänger en tråd och "offren" startar nya hela tiden med samma innehåll. Mvh Kenth "rätvisan är blind om den nu någongång har sett!"
Mina kära vänner. Ägna er energi åt något positivt. Lyssna på musik till exempel.
Lambda har fått ett PM om var hans tråd har tagit vägen. han har också uppmanats att - liksom andra som har synpunkter - kontakta moderatorerna eller administrationen.
,
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt