HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Advantage S2 +S250 fråga...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mackanl
Starting Member

34 Posts

Posted - 2003/05/06 :  18:37:53  Show Profile Send Mackanl a Private Message
Visst ska man inte behöva göra något mer än att trycka in ext knappen för att hitta andra advantageprodukter som är anslutna till S2:an? Flyttade om hemma alldeles nyss och nu när jag ska försöka hitta det andra monoblocket via S2:an så funkar det inte. Vet inte om jag gjort något fel för innan gick det bra att få fram info om bägge två via displayen... nu hittar jag bara ett monoblock. Om jag trycker på standby knappen så släcks allt ner, så det verar inte vara något problem med kablarna. Är det jag som är korkade eller har jag missat något?

Mvh Markus

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/05/07 :  14:35:25  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Hej mackanl !

Det steg som inte S2:an hittar stänger du av, låter vara avstängt en halv minut och sätter på det igen. Då skall det dyka upp i S2:ans display.

Gör det inte det är det strul med kablarna, kontakterna eller så är det något annat mysko. I det senare fallet ringer du Hi Fi Consult 0322 - 16610 och ber om råd i ärendet.

,

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page

Mackanl
Starting Member

34 Posts

Posted - 2003/05/07 :  22:57:16  Show Profile Send Mackanl a Private Message
Tack för hjälpen sladd... nu funkar det bra igen. Vet inte om jag lyckades slå på bägge monoblocken så snabbt att S2:an inte hann vara med i svängarna och trodde att ett plus ett blev just ett

Mvh Markus
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000