Visst ska man inte behöva göra något mer än att trycka in ext knappen för att hitta andra advantageprodukter som är anslutna till S2:an? Flyttade om hemma alldeles nyss och nu när jag ska försöka hitta det andra monoblocket via S2:an så funkar det inte. Vet inte om jag gjort något fel för innan gick det bra att få fram info om bägge två via displayen... nu hittar jag bara ett monoblock. Om jag trycker på standby knappen så släcks allt ner, så det verar inte vara något problem med kablarna. Är det jag som är korkade eller har jag missat något?
Det steg som inte S2:an hittar stänger du av, låter vara avstängt en halv minut och sätter på det igen. Då skall det dyka upp i S2:ans display.
Gör det inte det är det strul med kablarna, kontakterna eller så är det något annat mysko. I det senare fallet ringer du Hi Fi Consult 0322 - 16610 och ber om råd i ärendet.
,
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt
Tack för hjälpen sladd... nu funkar det bra igen. Vet inte om jag lyckades slå på bägge monoblocken så snabbt att S2:an inte hann vara med i svängarna och trodde att ett plus ett blev just ett