HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Bytesbacill
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kentkreitler
Member

654 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:00:35  Show Profile Send kentkreitler a Private Message
För tillfället har jag en Classé Cdp .3 hemma matchat till min sony förstärkare. Ljudmässigt låter det mycket bra tycker jag men estetiskt funkar det inget vidare. Så, jag skulle behöva tips om en guldfärgad cd som spelar likt Classén, gärna balanserad och i samma prisklass.

Eller ska jag bara byta stärkare??

Almost cut my hair

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:01:36  Show Profile Send ekman a Private Message
accuphase? inte riktigt guldfärgade men nästan? det är ont om guldfärgade cd i den klassen
Go to Top of Page

kentkreitler
Member

654 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:07:45  Show Profile Send kentkreitler a Private Message
Blir inte accuphase lite dyrare?

Almost cut my hair
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:09:04  Show Profile Send ekman a Private Message
lite kanske men alla deras modeller är balanserade och begagnad bör du kunna hitta en där nånstans
Go to Top of Page

kentkreitler
Member

654 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:27:43  Show Profile Send kentkreitler a Private Message
Nån som lyssnat på CAP 151 och vet vad en sådan kostar beggad?

Almost cut my hair
Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2003/05/09 :  09:43:36  Show Profile Send n/a a Private Message
Om du gillar Sony'n så kanske du skulle titta på ES-serien i champagne.

”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”

- Olof Palme
Go to Top of Page

kentkreitler
Member

654 Posts

Posted - 2003/05/09 :  12:14:53  Show Profile Send kentkreitler a Private Message
Hmm det är ju nästan en sån jag har, modellen före bara... Nån som vet skillnaderna mellan 777 och 70ES?
Jo jag har funderat på en Sony-spelare men de är inte balanserade, förutom den äldre toppmatade tvåkanaliga 777ES har jag för mig. Den spelaren skulle jag gärna vilja ha...

Almost cut my hair

Edited by - kentkreitler on 2003/05/09 12:15:15
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000