| Author |
Topic  |
|
|
akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts |
Posted - 2003/05/12 : 22:18:50
|
Har en liten förfrågan ang. ovanstående. Om man som jag inte har tillgång till hemsida eller dylikt får man använda sig av andra metoder, och det har funkat skapligt. Nu har den sida jag brukar använda helt ballat ur så jag undrar om någon här har en rekommendation att göra?
Vore bra att ha en sida för upp och nedladdning av bilder på olika system, apparater, ritningar etc.
Jag har tidigare kört med http://www.race.nu/laddaupp.php och den fungerar inte alls för närvarande.
Kom med lite bra förslag. Tackar. |
nu schlappnaru av... DIY. Monacor
|
Edited by - akktustakki on 2003/05/12 22:25:50 |
|
|
dajo
Member

253 Posts |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare

3570 Posts |
|
|
drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts |
Posted - 2003/05/12 : 23:43:04
|
Jag har ett litet tips till er som inte har något utrymme att lägga bilder mm.
Kolla upp sk. gratis internetabbonemang (56 K) av typen Utfors, Spray o.s.v. Kolla om det ingår hemsida i abbonemanget. I Utfors fall vet jag att det gör det - eftersom abbonemangen är gratis såvida man inte använder dem, så går det bra att använda hemsidetrymmet till t.ex. bilder utan att det belastar ekonomin alls .
MVH Jocke |
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
 |
|
|
akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts |
Posted - 2003/05/13 : 00:05:02
|
| Jocke, du har PM |
|
 |
|
|
akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts |
Posted - 2003/05/13 : 00:15:49
|
| Jag är inte säker på hur jag går vidare från utrymmet för min hemsida. Jag menar: hur laddar jag upp och ner bilder för vidare användning på detta utrymme? |
|
 |
|
|
Nagra
Member

764 Posts |
Posted - 2003/05/13 : 00:16:00
|
| På yahoo.com kan man lägga upp bilder,undrar bara om det går att länka hit. |
ACCUrate PHASE |
 |
|
|
drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts |
Posted - 2003/05/13 : 00:20:58
|
akktustakki, du har svar i PM 
MVH Jocke |
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
 |
|
|
SZR
Guran!

1515 Posts |
Posted - 2003/05/13 : 08:51:10
|
Ni som surfar hit hemifrån har ju någon form av ISP, och alla (?) erbjuder väl någon form av hemsidesutrymme?! För att ladda bilder dit behövs ett FTP-program. Finns enkla "gratisprogram" ex. Cute FTP, WS FTP LE. Annars finns också Tripod (gratis) http://www.tripod.spray.se/ , där finns inbyggd uppladdningsfunktion så man slipper FTPprogram. |
//StefanZ
"..are all these your guitars..?" |
 |
|
| |
Topic  |
|