Är det någon som tänker åka bil från norrort som känner att de vill ta med lilla mig med ett par 1.3mkII? Att åka långt kommunalt med mina "älsklingar" är inget jag gör gärna Att ta sig in till stan är inte så stora problem, om nu någon skulle kunna skjutsa därifrån..
Kommer att göra en preliminär sammanställning i helgen över de prylar som vi kommer att få lyssna på..vid träffen Väntar dock svar från några håll än..så den kommer att bli uppdaterad..oxå...just nu är vi 16 pers..för övrigt..
Leon...det skulle vara kul om du kunde komma...men just nu är det fullt..jag placerar dig som 1:a reserv ...så chansen finns ...jag återkommer...om intresset finns i höst så kommer jag att köra fler träffar
Ledzepp ..kul att du är intresserad..just nu är det fullbokat men jag sätter upp dig som 2:a reserv..jag kommer om några dagar att ringa upp all som är inbokade.. för att bl.a checka ..så det kan hända att det kommer finnas en plats!?
Robban..det skulle ha varit jättekul...nu e det dock fullt....jag ska ju snart påbörja rundringningen.. så man vet ju aldrig..men jag tänker köra fler träffar i höst om intresset finns ..då är du välkommen såklart....