Någon som vet vilka som säljer Roksan i Sverige? Har för mig att Hifi-stället i Göteborg gör det, men de har ju dessvärre ingen hemsida. Det måste ju finnas fler försäljare i detta land... Som sagt gärna någon med hemsida.
Du har HifiArt i stockholm och så finns roksan hos BossaNova i Luleå tror jag. HifiArts sida är inte igång än och jag vet tyvärr inte hur det står till med BossaNova. HifiArt är distributör av Roksan i sverige. Gå annars in på www.roksan.co.uk så får du all info om produkterna du behöver.. Är det nått speciellt du vill veta om grejerna ??
Tack för detta... är egentligen inget särskilt jag vill veta. Är bara nyfiken sådär i största allmänhet. Tycker man stöter på namnet Roksan Caspian rätt ofta. Ska i första hand uppgradera CD och högtaleri så förstärkarbyte blir inte än på åtminstone något år eller två. Kör med H/k 670 just nu och är väldigt nöjd.
Efter att jag sålde min Wadia 861 lånade jag Kandy´n (CD´n) ett par veckor (han är snäll Janne ) och om jag skulle köpa en "billig" cd skulle det bli en Kandy!!! Den kom närmast Wadians upperliga ljud!!! ( Okej, den var INTE lika bra men den var MYCKET bättre än andra dyrare spelare)