Format C, dom är mycket seriösa och trevliga på HC! Dom har lyckats otroligt väl med QRS serien. Att dom sen har Micke Bladelius boende och arbetande 10 minuter från Alingsås och därigenom är generalagent för Advantage SAT mfl. är ju bara en bonus för oss i Sverige. Han kunde ju lika gärna stannat i USA och kört sin firma där... Då hade Advantage och SAT kostat betydligt mer...
Vi har lågkonjunktur i Sverige, det avspeglar sig i en betydligt lägre försäljning hos alla våra hifi butiker. QRS och Advantage har trotts lågkonjunkturen varit väldigt framgångsrika... Konsekvensen av det får du själv fundera ut...
Amplifix er en fantastisk god forsterker i sin prisklasse, men den er litt lys i klangen.Amplefixen har sikkert op amper. Hvis man oppgraderer med nye LC audio opamper blir lyden varmere og bedre.
Hej Miles! Tror nog det beror på vilka kablar du har till den och högtalare skulle jag kunna tänka mej precis som du säger är den en mycket bra förstärkare.
har lyssnat på QRS Merkurius i 2 dygn nu (bokstavligt talat, nästan) Jag har spelat igenom ALLA mina skivor och köpte 2 nya idag(lördag) Jag njuter fortfarande !!!! Snart är dom inspelade...... ;-)