Author |
Topic  |
|
skärlock
Starting Member
49 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 15:26:46
|
På denna mycket seriösa och språkligt fulländade sida finns många trevliga tweaks som lyfter ljudkvaliteten beydligt. 
http://www.anamra.se |
|
Merkurius
Member

1750 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 15:35:12
|
Verkar helsnurrigt tycker jag..... Bara att beställa med andra ord  |
Edited by - Merkurius on 2003/05/23 15:35:41 |
 |
|
Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 15:59:41
|
skärlock: Vid första anblick så tyckte jag: "Jag har sett värre" men efter att ha gått igenom bl.a. "reflektorn" och "den globala luftrenaren" så är de här sidorna helt klart några av de värsta!!   Slås bara av Per-Uno, http://home.bip.net/peruno/ som också han har glömt ta sin medicin!
Kolla speciellt in avsnitten om "UFOs och utomjordningar" och "Naturväsen, spöken och annat osynligt" där han berättar om sina upplevelser när han var på kurs med troll,vättar och andra...
  |
 |
|
rolandm
Member

483 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 16:47:02
|
Jag har läst sidorna, men hittar inget om hi-fi och ljudbilder på det. När det gäller det andra som sägs, så är det tillverkarens egna lösningar på sedan gammalt kända ting - bl. a. från antroposofin, feng-shui och annat. Utanför Järna finns ett naturligt reningsverk där man utan kemikalier renar avloppsvatten till drickvatten - genom en fullständigt naturlig process. Den som tycker detta verkar lustigt och ett ämne att driva om, kan själv åka till Järna utanför Södertälje och se det hela i praktiken. Det ligger nära Järnas kulturhus, vid vattnet.
När det gäller UFO och utomjordingar, naturväsen m. fl. så är det upp till var och en att ha sin upplevelse. Och om människor vill skratta åt andra människors personliga upplevelser därför att de inte förstår dem, så var så god och skratta. Ett gott skratt förlänger livet.
Med vänlig hälsning Roland
|
Be the change you want to see in the world ~ Nelson Mandela (m fl) |
 |
|
Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 16:51:09
|
Okej, ni får 5 minuter på er att förklara vad detta har med Hifi att göra. Om ingen lyckas låser jag tråden. |
 |
|
Mr.Älg
Member

489 Posts |
Posted - 2003/05/23 : 16:58:42
|
Shakti stenar, eller vad *** dom heter. Samma avdelning. Finns mer exempel, tyvärr. |
 |
|
|
Topic  |
|