quote: Om Flint (och ni andra) tog illa upp av mitt ordval så är det bara att beklaga. Tycker själv inte att jag använde några "fula" ord, ser dom mer som slang. Kanske pga min ålder? Men men, om det nu var någon homosexuell eller någon kvinna som blev ledsen så ber jag tusen gånger om ursäkt. Tycker inte att vi gör någon stor sak av det här...
vänligen //stoffe
Jag tog inte illa upp. Jag babblar bara en himla massa, som jag brukar göra... dock inte så mycket här på forumet kanske.
Och jag ÄR av manligt kön om någon nu skulle undra!
Mycket erfarenhet i denna tråd. Kan bara hålla med Flint. De värsta formerna av stress är ilska och bitterhet. Möjligen rädsla också. Försöker i mitt eget liv (främst jobbet) att spela förbannad innan jag blir förbannad. Fungerar ibland, ibland inte.
Jag jobbade för mycket och lät arbetet gå före familjen. Vi kunde aldrig planera någon kvällsaktivitet eftersom jag kanske var tvungen att jobba till bortåt kl 3 på natten. Sen upp igen för att börja kl 8. Aldrig hemma. Klart att hon blev trött pä´t. Sen var karusellen igång. Jag blev bitter på mig själv när jag insåg hur jävla fel jag hade gjort. Inget att berätta här. Varning alltså men det är också svårt att säga nej. Det kan stoppa ens möjligheter till karriär.
Jag får också tacka för allt jobb. Jag var tidigare moderator på minhembio.com så jag har en aning om hur mycket man måste läsa igenom varje dag. Sen måste det finnas en anledning till att jag surfar in här mer frekvent än vad jag gör på minhembio.com....