Skaffade mig en Marantz SR4300 förstärkare för mitt surroundsystem. Tyvärr har den visat sig mkt brusig, och de gäller inte bara mitt ex. Flera på min.hembio.com har rapporterat samma problem. Inget svar från Septon, generalagenten. Inte heller verkar det gå att kontakta Marantz direkt; info@marantz.com verkar inte fungera. Nån som vet?
Jodå jag ska göra det. Jag väntar bara på svar från min.hembio.com; detta måste gå på garanti eftersom jag anser att det är en felaktig produkt. VI får se vad de säger.
Eller om Marantz kan rätta till problemet på deras SR4300 modeller. Vi får se.
Ja, Hembiobutiken menar jag. En annan person köpte den också och fick pengarna tillbaka. Jag vill ju ha en förstärkare, helst Marantz dock, så jag får se om jag kan byta till en annan. Jag undrar om detta gäller endast 4300 modellen eller om alla x300 modeller har samma problem. Vill inte börja skicka förstärkare fram och tillbaka förrän jag vet mer.