Ja, det får väl experimenteras med lite olika sorter men jag tänkte ifall Bladelius tagit något beslut angående luftcirkulationen. Har för mig att jag hört något. Tycker att dom blir rätt varma.
Leif Olofsson har köpt en Grendel och är mycket nöjd med den. Jag köpte hans "gamla" S250X, som spelar mycket fint, men enl. Leif, så verkar Grendel vara ett snäpp högre i ljudkvalitet. Han har inte provat Grendel med Coltrane ännu (jag har hans demoColtrane hemma sedan Frankfurtmässan) men Monk som han kör Grendel med spelar bättre än någonsin förr. På tisdag blir det spelning med Grendel och Coltrane inför högsta hönset från Cyrus som kommer till Göteborg enbart för att lyssna på Coltrane som dom funderar på att köpa för att dels dema sina förstärkare med och dels utveckla sina nya värstingar med. Cyrus är större än vad jag anade. 30 heltidsanställda!!!
Jag ska prova dom nya monoblocken sen när dom är lite mer färdiga. Olle lovade att vi skulle prova på hans M L först för att kolla att inte panelerna smälter