Jag tycker att det är ganska stor skillnad mellan oss & dem. Just ur det avseendet att VI aldrig talade illa om DEM på hembioforum(OK, en av oss råkade nämna dem), men VI talade illa om HÖGTALARNA, medan personerna där genast började tala illa om OSS här på forumet. Recensionen kom ju faktiskt från hifimagasinet!
Skulle uppskatta om vi slapp blanda ihop våra trådar med deras i fortsättningen! Jag tycker det var dumt gjort matså!
//jakob
Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.
Det var inte alls bra gjort, det är två helt skilda forum som absolut inte har med varandra att göra. Att klistra in en länk hos dem för att sedan låta dem tala illa om oss här - tycker jag var korkat.
//jakob
Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.
Jag håller fullständigt med dig! Om de på hembio vill vara med och diskutera här så kan de väl också bli medlemmar här! Jag är ej med på t ex Hembioforumet och således bör jag väll slippa deras länkar här eller hur! Jag kan annars säkerligen länka ihop våra länkar med t ex reptilforum, Linnforum etc! Moderatorer låt oss behålla våra diskussioner här!!!!!!!!! Mvh Kenth