Fick hem en lapp i brevlådan idag om att det börjar rea 28 juni. Tänkte bara tipsa er skåningar! Rean pågår till den tredje juli och sen öppnar dom den tionde juli igen. Jag ska dit på lördag och kika vad som säljes!
Ok. Jag kan kika! De har inte så mycket vinylprylar men det är möjligt de har något från vincent, rega eller musical fidelity. Var bor du förresten? inte i HBG?
Marbrink: om du har lust får du gärna kolla om de har någon stabil CD-spelare för runt 3000 (jag behöver kanske en som CD-transport), eller en DAC för samma pengar eller nå'n bra XLR-kabel för 500--1000 kr.
Jag kan kika åt dig. Men jag tvivlar på att de har nån stabil cd för ca 3000 kr och dacar tror inte dom säljer heller. De har nog inte så mycket hemma på kabelfronten heller, de brukar få beställa hem..
zed51: Jag hittade inget MM/MC-steg på rean. Men de har nog ett par hemma och kan ta hem en del olika.
Nemo: Stabila cd-spelare för runt 3000 kr var det inte så gott om men de hade i alla fall ett par intressanta objekt. En Marantz CD6000 OSE för 4295 kr(ord. pris 5500 kr) och sen hade de en Harman kardon HD740 för 1495 kr som säkert kan funka ok som CD-transport. Dacar fanns det inga. Det bästa köpet enligt mig är dock en Cambridge DVD300(dvd-spelare) som de hade för 2995 kr(ord. 5990 kr). Köp en DAC till den och det blir kanon! De hade också en hel del andra dvd-spelare som säkert skulle kunna funka bra som transporter bl.a. Vincent SDV 1 för 3695 kr(ord. 4990 kr) och en Marantz DV 4100 OSE för 2995 kr(ord. 6500 kr). I kabelväg hade de en del i RCA-väg men inget som jag såg i XLR. Men det var inget på rea i kabelväg ändå.