Zed menar säkert det finns hopp, även om man inte orkar med allt som krävs av en åldrande Hifi nörd. Gammal man gör så gott han kan hela kroppen ryster han men ändan den står stilla. Man är stel i alla leder utom en.
Hmm, jag är skeptisk.. Det är ju inte speciellt ansträngande hobby detta, ett gott tecken tycker jag med herrar som har erfarenhet och möjligheter att prova udda saker. Studenter med NAD är OK men dessa killar har nog en del att bidra med ! Vänta bara tills ni passerat 40 vad kloka och snygga ni blir...
Jag funderar på ett nytt projekt en liten micro någonting som man kan ha till sin Laptop alltså en hyfsat liten förstärkare med slutsteg komplett med små high end högtalare allt skall rymmas i ryggan där Laptoppen bor. Den skall ha möjlighet att drivas via 12V och 230V vara strömsnål tanken faller omgående på Tripaths moduler dom har en som är anpassad för 12V drift förförstärkaren får bli någon enkel diskret single ended design. Jag gillar att komma med idéer men är skitdålig på slutförandet så jag hoppas att det finns någon som har eller håller på med ett liknande projekt.