OBS. Vi är tyvärr tvungna att meddela ändringar i schemat för vår demohelg fre 5/7- lör5/7 med Dynaudio/ Bow/ Siltech. Vi öppnar 10.00 fredag, spelningen börjar 15.00 och pågår till åtminstone 21.00 Lördag håller vi tyvärr stängt pga. förhinder.
Vi kommer att bjuda på Dryck & passande tilltugg. -Välkommen in för en mkt. intressant Demokväll.
Bow/Siltech/Dynaudio var en mycket trevlig upplevelse. Att högtalarna kunde prestera bra viste jag redan men Bow imponerade verkligen. Det här var den bästa kombinationen elektronik jag hört driva C2:orna. De lät betydligt bättre än när de drevs med Gryphon och Audio Research.
Även jag var där, dock sträcker jag mig inte till underbart. Men visst de lät helt klart bra. Men för en anläggning som betingar ett slutpris kring 150 000:- fattas väl bara annat.
Instämmer med Gurin att det lät fantastiskt bra med den förhållandevis anspråkslösa integrerade BOW förstärkaren. Betydligt bättre än det etsiga och omusikaliska ljudet från Gryphons integrerade (en slutsats som alla, inklusive försäljare, tycktes eniga om!). /Pass