HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Kid Rock feat. Sherryl Crow
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/07/07 :  12:36:00  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
- Pictures -

Vad tycks om denna låt och detta sammarbete?!? Jag tycker om det, och nej det lär inte gå till musikhistorian för enastående nyskapande eller så, bara bra musik!

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2003/07/07 :  12:56:57  Show Profile Send marbrink a Private Message
Den är väl inte så dålig. Jag har i alla fall inte hört nån av dom enskilt göra så bra musik innan.
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/07/07 :  13:01:59  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Sherryl har gjort mkt bra innan. Synd att hennes DVD är så kasst inspelad, samt att Detroit-publiken verkar vara helt väck/trötta/ointresserade...

Vänligen
// Pär Engelholm
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2003/07/07 :  13:07:18  Show Profile Send marbrink a Private Message
i och för sig har jag inte lyssnat på nån av dom innan förutom sånt som har dykt upp på MTV eller radion så jag ska inte uttala mig!
Go to Top of Page

Mr.Älg
Member

489 Posts

Posted - 2003/07/07 :  14:45:02  Show Profile  Visit Mr.Älg's Homepage Send Mr.Älg a Private Message
Jag har inte hört den, vad jag vet. Men Sherryl Crow's förtsa album är bra. Bra ljud på den amerikanska utgåvan i alla fall. Jag köpte den på omslaget nästan ett år innan den släpptes i europa, då med annat omslag :-)

Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/07/07 :  15:23:38  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Köp apå omslaget - bra! ;)

Pictures är mer än P3-låt, än en Mtv eller Ztv låt.

Vänligen
// Pär Engelholm
Go to Top of Page

unclezoid
Member

64 Posts

Posted - 2003/07/07 :  21:52:32  Show Profile Send unclezoid a Private Message
Ingen som har noterat att mr rock sjunger falskt emmellanåt i denna sång? Ingen skön stämma direkt.
Go to Top of Page

pesa
Fd. moderator med nattpass

829 Posts

Posted - 2003/07/07 :  23:16:19  Show Profile Send pesa a Private Message
Oengagerad Detroit-publik...

I min nuvarande hembygds forsvar sa far jag saga att detta ar fallet pa de flesta rock-konserter har borta. Man slapper inte loss like mycket som vi Europeer ar vana vid helt enkelt. Av sakerhetsskal har man ofta sittplatser pa innerplan dessutom...nagot som knappast beframjar "staplats-gunget".

Vad galler laten sa haller jag med om att den ar bra. Kid Rock (Detroit-pojk han med...) gjorde en annan duett met Sheryl Crow pa arets Grammy-gala som inte riktigt nadde lika hogt men denna ar inte dum alls...

Detroit, Michigan
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/07/08 :  00:59:34  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Ang Detriotpubliken så kan jag dra parallell till exempelvis The Corrs publicen som i Dublin (på Landsdow road, eller vad det heter) är helt makalösa till att hjälpa fram bandet. Snacka om gensvar!!!

Jasså han sjunger falskt? Vettifasiken om jag klarar höra detta via tv'n. Kanske borde köpa singeln?

Vänligen
// Pär Engelholm
Go to Top of Page

ésm
Member

256 Posts

Posted - 2003/07/08 :  23:57:16  Show Profile Send ésm a Private Message
Hehe, såg denna tråd efter mitt inlägg i "bäst just nu"-tråden..kul att någon annan uppskattar den.
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2003/07/09 :  00:56:40  Show Profile Send hal a Private Message
Hörde låten i bilen och tyckte den var bra. Är det ngn som vet på vilken platta den ligger och om skivan är värd att köpa ?

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

ésm
Member

256 Posts

Posted - 2003/07/09 :  10:23:15  Show Profile Send ésm a Private Message
Tyvärr vet jag inte vilken skiva den finns med på. Jag gillar inte andra låtar med Kid Rock som jag hört. Har vi tur kanske den även finns på någon Sheryl Crow platta.
Go to Top of Page

aaight
Member

208 Posts

Posted - 2003/07/11 :  23:18:44  Show Profile Send aaight a Private Message
hur kan sheryl crow sjunga duett med den pajasen?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000