några skivor för er som vågar lite... 1:Dimmu borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia 2:Dark tranquillity - Damage done 3:In flames - Reroute to remain 4:Betray my secrets 5:Marilyn manson - Antichrist superstar
Blev nyfiken tills du listade Marilyn manson, denna figur är väldigt populär bland högstadieungarna där jag jobbar.
I mitt tycke är karln lika svennig som Ace of base m.fl, blir ganska så trött när varje unge tror att dom är Charles Mansons efterträdare så fort de har på sig en tröja med Marilyn Manson eller spelar hans musik.
Närmare sanningen är nog att han är populär likväl hos Bengt Disco som Nisse amazon.
Vill gärna får förklarat för mig vart det bra ljudet på In Flames - Reroute to remain är... Jag gillar verkligen den musiken, men skivan låter extremt platt och livlös. All bas är bara bortdistad och komprimerad(gäller i vart fall cd). Det är så illa att jag har svårt att njuta av skivan med annat än mina koss porta pro som är allt annat än neutrala i sin återgivning...
Sammanfattning Bra skiva musikaliskt, ett bottennapp ljudmässigt. /Tux
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...
In Flames är riktigt bra! skivan Clayman är en annan bra med dom..
men att basen är alldelse bortdistad på reroute to remain kan jag inte hålla med om. Finns inte mycket som är så kul so matt vri på med låten drifter på mina kloner =)