Jag har lyssnat pa den och tycker att den gor sig bra for pengarna, jag har dock inte jamfort den med andra i prisklassen. Den ar helt klart vard de extra pengarna om du jamfor med B&W:s DM- och CM-serie.
Jag lyssnade på dem på HiFi Klubben i Lund för några veckor sedan. De lät helt ok. Tyvärr så stod de i ett för högtalarna ganska så stort rum vilket gjorde att baskänslan inte kom fram riktigt. Men diskant o mellanregister lät klart och tydligt som allid hos B&W. Mycket livliga högtalare som är kvicka i vändningarna och kan spela rejält högt om man vill. Jag kan definitvt rekomendera att provlyssna på dem. Dessutom är det ett stycke "fulsnygg" kabinettdesign, så man kan spendera lång tid på att fundera över ifall man gillar dem eller inte rent utseendemessigt. Jag tror jag har kommit fram till att de ser ganska så okej ut. ;)
Coca cola went to town pepsi cola shoot him down, dr pepper pept him up now they all drink 7 up!
Lyssnade på dem på HiFi Klubben i Göteborg, men det var ganska länge sedan. Håller nog med Smörgåskillen; lät bra men jag saknade basen. Vad jag minns så var det väldigt lite av den varan.