Hittade ett till stavfel under "hifikablar". I stycket under den översta bilden har du missat ett "a" i ordet "högtalare". OBS! Jag skriver inte detta för att kritisera utan enbart för att hjälpa dig.
Den som söker han letar. Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Det är klart. Jag har ju som sagt haft siten en längre tid och skrivit ganska mycket så då blir ju risken för missar större, jumer text som finns på siten.
Så som sagt jag ätr tacksam för all hjälp och synpunkter. Mvh Kristofer
Detta är första stycket under bilden med kablarna under rubriken hifikablar: Balanserad överföring är det enda undantaget till jordreferensen på ena ledaren. Då delas signalen ut på var sin ledare, men i motfas så att differensen mellan ledarna ger hela signalen. Återgår vi till det enklaste fallet kan de två ledarna se ut på lite olika sätt. Högtlare har bara två anslutningar , därför befinner sig högtalarkablar alltid i denna kategori. Vanligast är att de två ledarna ser likadana ut. På sin höjd kan de vara tvinnade om varandra.
Den som söker han letar. Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)