Vad Alexanders länk till sprattlet i kölvattnet kan tillföra Shaktidebatten och detta forum har jag för övrigt svårt att förstå. Ingen skall överbevisas, ingen behöver stå till svars och ingen är tvingad att använda Shakti.
<!-------------------------------------------------------------------> Vad Alexanders länk till sprattlet i kölvattnet kan tillföra Shaktidebatten och detta forum har jag för övrigt svårt att förstå. <!------------------------------------------------------------------->
Jag ville inte tillföra något till Shaktidebatten, ja ville bara visa på den sidan om hur vissas syn på det hela är. Det är inte min syn om någon tror det. Däremot så tyckte ja det var rätt så kul när han började babbla på där om mätbögar å allt annat.
Timbre/Sladd: Ni får gärna plocka bort den här tråden om ni vill. Det var inte alls min mening å röra runt i grytan så här.
Ja väntar fortfarande på sladds ursäkt men den kanske man inte får så lätt?!
Jag ser den här tråden som en humortråd! Det hoppas jag alla andra gör också. Tanken var inte att diskutera tekniken bakom "Shakti the Stone" eller varför en del gillar/inte gillar den. Klart roliga IRC-loggar! :))
Jajo illustrerar väl oviljan/oförmågan att kunna förstå att olika personer inte tänker likadant som han. De flesta är vuxna nog att kunna bilda sig en egen uppfattning som kan skilja sig från den egna; det får man acceptera.
Det som jag tycker är lustigt är alla hårda ord som yttras om de "oliktänkande", de borde DÖ! :))