Knoppis ..kan du inte låsa in din granne i källaren..? Synd att jag är bortlovad redan annars hade jag gärna dykt upp till ljudpartyt..ha det så kul ..hoppas det blir fler partyn
Jag går i InoAudio tankar, och Mag tyckte att jag skulle komma hem och lyssna hos dig. Bor du nära nån tunnelbana/pendel eller behöver man ta bilen? Jag bor i Sollentuna.
Sören> Jag bor nära tunnelbanan i Farsta C. Det blir middag, så om du vill dricka rabarbersaft eller blåbärssaft så rekommenderar jag bilen. Pendeln stannar i Farsta Strand, och då kan man ta tunnelbanan en hållplats tillbaka till Farsta C. Skicka ett PM med namn och telefonnummer så får du adressen!
En sak till ska jag tillägga. Om allt går som jag tänkt och orkar fixa det, så kommer jag att ha monterat en del nya absorbenter samt en annan lite udda psykoakustiskt förbättrande mojäng* tills på lördag. Ni som kommer får se den!
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.